بهار امید

نشریه اینترنتی کانون مسجد امام حسن عسگری- قم

بهار امید

نشریه اینترنتی کانون مسجد امام حسن عسگری- قم

وصیت نامه ی شهیدمحمدرضاقربان زاده

وصیت نامه شهید محمدرضا قربان زاده
بسم الله الرحمن الرحیم
دلخوش باشید که شکست برای شما نیست که در جان در شهادت و شهادت مهر اولیاء بوده و فخر ما و شماست(امام خمینی)
با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امید و نور چشم مستضعفان جهان امام خیمینی.  با درود به روان پاک شهدای جبهه های حق علیه باطل در غرب و جنوب کشور اسلامیمان.....

ای خدا، ای رحمان، ای رحیم، ای پناه بی پنایان، ای محبوب و معبود من- من ترا آنچنان که هستی و آنگونه که سزاوار آن ستایش می کنم.
ترا شکر می کنم تا نیک بخت شوم و با شهدایی که در راه راض و خوشنودی تو در نیستی راه گرفتند و تا هست شوید همخانه بشوم.
تا حال من مرده بوده و این لحظه آغاز جهاد و شهادت است این احساس رادر خود می بینم که تازه دارم متولد می شوم و زندگی جاویدان خود را آغاز می کنم. شهات انسان را به درجه اعلای ملکوتی می رساند و چقدر شهادت شما در راه خدا زیباست مانند گل محمدی که وارثان خون پاک شهید از آن می پویند و چند سال در بیابانهای گرم جنوب و کوههای سرد غرب گشتیم تا روزی بیابم شهادت را؛ خدایا شهادتم را در راه اسلام و قرآن که خاری در چشم دشمنان است بپذیر.
ای مادر مهربان و عزیزم تو در پای من رنجها و زحمتهای زیادی کشیدی و در این چند سال با دوری من از پیش تو خیلی رنجها را تحمل کردی و سلام فرزند خود را بپذیر و حلالم کن و مبادا در فقدان من گریه کنی و در بالای خانه مان پرچم  سبزی سوار کن و افتخار کن که فرزندت شهید شده است و به معشوق خود رسیده است.
ای پدر ارجمند مرا حلال کن و با استقامت و صبر و شکیبائی از انقلاب اسلامی دفاع کن. مبادا روحیه خود راببازی و گریه کنی چون گریه خود باعث نگرانی من است و به دعای خیر پاسداران و رزمندگان اسلام در هر کجای جهان باش.
و ای برادران عزیزم سلام مرا بپذیرید و سلام کنید و راه خدا بهترین و برترین راههاست. پوینده و کوشنده این راه باشید و شما را به خدا قسم قدر و ارزش یکدیگر را بدانید و از غیبت و فساد و کبر و دروغ و حب دنیا و مسائل اخلاقی بپرهیزید و وقتی از اینها دوری جستید اینقدر قوی می شوید که احساس می کنید خدا را دارید می بینید.
و شما را سوگند می دهم به خدا که در تربیت فرزندان خود بکوشید.
و خواهرانم شما نیز زینب زمان باشید و صبر کنید و در شهادت من گریه نکنید.
ای امت شهید پرور ایران تنها راه نجات اسلام و رهائی مستضعفین و پیروزی نهائی پشتیبانی قاطع و بیدریغ خود را از دولت جمهوری اسلامی و پیوستن به خط امام که همان خط اصیل اسلام و محمد(ص) است و هر کجا هستید از روحانیت مبارز دفاع کنید تا اسلام را به تمام جهانیان بشناسید و هیچ وقت امام عزیز رهبر ا نقلاب را تنها نگذارید.
و اما ای امام ما را به عنوان یک سربازی ساده برای اسلام و پاسداری برای انقلاب اسلامی بپذیر و آنچه که خواستارم دعای خیر شماست دعا کنید که مورد رحمت و بخشش خدای رحمان قرار گیرم.
دوست دارم داد دل از دشمن مکار بگیرم
گر در این حمله نشد در حمله دیگر بگیرم
دوست دارم پاسدار مکتب توحید باشم
تا مدال افتخار از دست پیغمبر(ص) بگیرم
دوست دارم در پی احیای آئین محمد(ص)
تیر اگر آمد بمیرم با دو چشم تو بمیرم
دوست دارم در دو دست من
تا دگرخون جعفر طیار بال پر بگیرم
دوست دارم ترکش خمپاره قلبم را شکافد
برسرم زهرا(س) بیاید زندگی از سر بگیرم
دوست دارم با حسین او روح ایمان و عبادت
تو مرا در بر بگیری من تو را در بر بگیرم
دوست دارم بشنوم صوت خوش آیات قرآن
...
تو ای پدر مقدار پولی که در آنجا دارم برای من خرج کنی و اگر هم اضافه آمد به جبهه برسد ومن از اقوام و دوستان و آشنایان برای من طلب حلالیت کنید.خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما.محمد رضا قربانزاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد