بهار امید

نشریه اینترنتی کانون مسجد امام حسن عسگری- قم

بهار امید

نشریه اینترنتی کانون مسجد امام حسن عسگری- قم

دلنوشته هایی باشلمچه وراهیان نور

شلمچه و اردوهای راهیان نور وکربلای ایران از آن دسته خاطرات زندگی آدمی است که هیچگاه از ذهن پاک نمی شود. در ذیل مروری داریم با دلنوشته هایی در این خصوص که انصافاً حرف دل خیلی از ماست...



ا

بودر زهره منش 2010-04-11 22:21:04

نثری زیبا از برادر عزیزم آقا مهدی فسنقری تقدیم به تمامی شهدای انقلاب اسلامی
ای برادر!
مگر تو چه دیده ای، که اینگونه می نگری
مگر تو ، از باغهای سرخ شهادت می آیی؟
که می گویی، چگونه یک " شهید " چه شیرین و آرام میمیرد؛
مگر تو از شلمچه، فکه، طلاییه، دهلاویه... می آیی؟
که بوی گل های آن دیار را، در پیراهن داری
مگر تو، در آن صحرا سرخ چه دیده ای؟
که در نگریستن تو، آن فرمان شگفت خداوندی پیداست، 
"بمیرید، پیش از آنکه بمیرید" 
مگر تو ، چه شنیده ای یا خوانده ای؟
که غرقه در شکر و اشک، و در انتظار آن امام غائب از نظر
و بغض در گلو ، پیرو رهبر و آماده فرمان آن امام
زمانی
مگر تو، چه شنیده ای یا خوانده ای ؟
که حال از نشنیدن ها و نشناختن ها و نفهمیدن ها در رنجی
آری !
بگذار ببوسم، آن پیشانی سربند یا زهرا بسته ات را ،
بگذار ببویم، آن چفیه ی روی شانه ات را .
بر من بنگر ای رسالت " شهیدان " بر دوش !
بر من بخوان ای برادر !
بر من نوحه کن ای بسیجی !
که مانده ام ...


آرزوبه دل
فرزانه م 2010-04-07 08:12:52

من هم مثل خیلی ها دوست دارم شلمچه را برای یکبارهم که شده زیارت کنم ولی تا به الان شهد اجازه ندادن که پا تو خونشون بذارم از خدا می خوام که قبل از مردنم من را به آنجا ببره تا از نزدیک با شهدا درد دل کنم خوش به حال اونایی که رفتن ماروهم دعا کنید


......... 2010-04-01 15:27:09

تنها میتوان گفت قدم نهادن برانجا:تلاش برای پروازی دوباره است.پرواز بسوی عشقی حقیقی ک هرگز رهایمان نخواهد کرد.التماس دعا
گمنام 2010-03-27 10:41:03

خودم رادیریست ندیده ام ودلم چقدربرای خداتنگ شده است بادل رفتم بی دل بازامدم
هیئت بیت الشهدا 2010-03-27 01:39:31

عجب دنیایی شده !!!

عکس شهدا را می بینیم


عکس شهدا عمل می کنی

خادم شهدا 2010-03-26 19:19:04

بسم الله الرحمان الرحیم
انجا که باید خون گریست
همیشه این مثال برای من عجیب بود که از ماست که برماست خوب معنی اون نمی فهمیدم تااینکه روزعید امسال ازنزدیک وقایعی رو به چشم دیدم که به صداقت این مثال پی بردم وقتی بایکی از کاروانهای راهیان نور به شلمچه خرمشهر رفته بودیم که مثل چند سال گذشته لحظه تحویل سال را درجوار شهدای گمنام شلمچه باشم وبرای تعجیل ظهور حضرت صاحب الزمان یوسف زهرا (عج)وطول عمر باعظت رهبر فرزانه انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای دعا کنم با واقعه ای دردناک روبرو شدیم از این قرار که بعد از سخنرانی
وخواندن دعای تحویل سال توسط ایت الله خاتمی همه حاضرین در یادمان شهدای شلمچه منتظر پخش مستقیم سخنرانی حضرت اقا به مناسبت تحویل سال بودیم که ناگهان دیدیم با شروع سخنرانی حضرت اقا تمامیتلوزیونهای داخل یادمان وسیستم صوتی یادمان قطع شد ومداحی به نام (نبوی) بروی سن داخل یادمان رفت وبعد از تبریک عید شروع به مولودی خوانی کرد وتمامی سیستم صوتی یادمان واطراف یادمان شروع به پخش مولودی کرد خانوادههای شهید ی که داخل یادمان بودند به همراه بسیجیان ومردم شروع به اعتراض کردند ومستقیم به یکی از اعضای هیات امنای یادمان ( مرتضی خلیلی) کسی که خود ادعا می کرد جانباز
...

شهادت
مهدی 2010-03-24 23:09:14

شهادت سدار سپاه اسلام جانباز شیمیائی مهدی درخشان تهنیت باد.
عشق- زهره 2010-03-21 20:08:39

من تازه برگشتم،اولین بارم بود میرفتم،فقط برای تفریح رفته بودم،خداشاهده که منقلب شدم،یک آدم دیگه ای شدم........
خدایااااااا شکرت
نذر کردم هر سال برم

سال نو
مهدی 2010-03-20 23:55:29

خوش به حال اونهایی که سال نو کنار شهدا هستند
یا مقلب القلوب و الابصار

عشق واقعی
گمنام 2010-03-18 17:21:27

سلام شهدا میخاستم بیام شلمچه همه چیز محیا شد که بیام اما بابام نذاشت که بیام اخه میونید هر که میره مناطق عملیاتی بهش دعوت نامه میدن میخواستم سفره هفت سین با شهدا باشم با غروب قشنگه شلمچه اره درسته ادم گناهکار اون جا راه نمیدن اما یهچیزی میخوام هر کی که رفت ما را هم دعا کن مرد از دامن زن به معراج میرود بر دامن پاک مادران شهدا صلوات
شهداشرمنده ایم 2010-03-17 18:55:27

شهداشرمنده ایم!!!فقط همین.


التماس دعایعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
محمد 2010-03-17 18:52:32

یادش بخیرروزهایی روکه به عنوان خادم الشهدادرمنطقه بودیم.هرزائری به مامی رسیدمی گفت:التماس دعا،شماخادم شهداهستیدوبه اونهانزدیک هستیدمارودعاکنید-خیلی هاباحال گرفته-خیلی هاگریان و.....اون موقع نمی فهمیدیم این التماس دعاگفتن هاودعاکنیدهایعنی چی ولی حالاکه دیگه منطقه نیستیم وکنارشهدانیستیم واقعا"می فهیمم التماس دعاگفتن به خادمین شهدایعنی چی!!!پس خادم الشهداالتماس دعا!!!
شهیدان عاشق 2010-03-17 01:27:59

شهیدان را شهیدان میشناسند
کسی که به اوظلم شده 2010-03-15 13:37:55

خدایا شر دشمنان ایران واسلام را به خودشان برگردان خدایا هرکس که به این کشور وملت خیانت میکند واموال بیت المال رابه تاراج میبرد نیست ونابود کن خدایا به حق محمد (ص) وآل محمد (ص)
نگذار خون شهیدان پایمال شود ویک عده ازخدا بی خبر دراین وزارتخانه هاوادارات به نام خدمت به مردم به این مردم خیانت کنند وفقط به فکر جییبشان باشند خدایا به حق خون شهیدان حق مارااز اینهابگیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد