بهار امید

نشریه اینترنتی کانون مسجد امام حسن عسگری- قم

بهار امید

نشریه اینترنتی کانون مسجد امام حسن عسگری- قم

برنامه ریزی وپرورش فکری پایانی برپدیده خیابان گردی نواجوانان وجوانان

عبور هرروزه در بعضی خیابان‌ها و مکان‌های ویژه شهر امروز تبدیل به جزء لاینفک زندگی برخی نوجوانان وجوانان شده است، اما این پدیده نوظهور توانسته است به خوبی در میان این قشر جا باز کند و مورد استقبال آنها قرار بگیرد. 

با نزدیک شدن به فصل تابستان و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و طولانی تر شدن روزها به نظر می‌رسد که به جمع افرادی که در ایام تابستان کاری جز وجب کردن سنگ فرش برخی خیابان‌های شهر ندارند افزوده شود. 

در شهر قم یکی از مکان‌هایی که بسیاری از جوانان را هر روزه و در تمام روزهای سال به خود جذب می‌کند خیابانی در مرکز شهر با عنوان خیابان شهداست که در اذهان بسیاری از نوجوانان وجوانان با عنوان صفائیه بسیار شناخته شده است. 

این خیابان امروزه توانسته است بسیاری از نوجوانان وجوانان را به هوای ساعتی خوشگذارنی مجانی و اوقات فراغتی که هیچ نقشه‌ای برای گذرانش ندارند به سمت خوذ جذب کند و آنچنان شهرتی را به دست بیاورد. 

اگر یک جفت پای سالم و اوقات فراغتی بدون نقشه داشته باشید و چندروزی را در این خیابان عبور و مرور کنید و از میدان جانبازان تا چهار راه شهدا بروید متوجه خواهید شد که قشر کثیری از افرادی که در این خیابان عبور می‌کنند، بخشی از اوقات فراغت روزانه و یا دست کم هفتگی خود را برای پرسه زدن در این خیابان کنار گذاشته‌اند. 


ادامه مطلب ...

غربی ها: صدام از سلاح های متعدد شیمایی در جنگ استفاده کرد

پرفسور"گرهارد فرایلینگر" استاد و رییس سابق بخش جراحی پلاستیک دانشگاه وین: "رژیم صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران، از سلاح‌ متعدد شیمیایی علیه مردم و رزمندگان ایرانی استفاده کرده است."

وی که در همایش بین‌المللی "بررسی پیامدهای کاربرد سلاح‌ شیمیایی علیه ایران" سخن می‌گفت، به تجربه پزشکی خود در زمینه درمان مصدومان شیمیایی ایران در وین اشاره کرد........

ادامه مطلب ...

نگاهی بر منافقین و ندای "دخیلک یا آمریکا"

سران منافقین نیز دیگر از این دخیل بستن به دامان آمریکا ابایی ندارند زیرا که دیگر آنقدر فشار بر روی آنان از سوی دولت و مردم عراق زیاد شده و آنقدر به روزهای پایانی حیات خود نزدیک شده اند که دیگر زمان را برای این ملاحظات منافقانه کافی نمی دانند آن پدر فرزانه انقلاب  چه بجا بر اینان نام منافق نهاد که رفتار آنان از ابتدای پیدایی تا به امروز فقط مهر تائیدی بر این لقب است که هیچ گاه نتوانستند از آن فرار کنند.

بقایای گروهکی که سالها پیش از پیروزی انقلاب و علی الظاهر به بهانه مبارزه با امپریالیسم و در راس آن آمریکا تاسیس شد، امروز دست به دامان همان امریکا شده و آنچنان پست و حقیر به آنان توسل جسته که پنهان کردنش امکان پذیر نیست. و این در واقع خصلت منافق است که هر روز به فراخور شرایط و منافع از هدف خود روی می گرداند تا شاید دمی بیشتر به حیات همراه با نکبتش ادامه دهد.

ادامه مطلب ...